2 Julai 2011

hye blogger ..

hye'lama dah aku tak post .. hari nie ak bosan glew .. jady rajin lahh pulak aku nak post .. tak pehh lahh .. ak bnyak cite nie .. semalam beyday syiera nzaray yang ke 16 taon .. hahaha dah tua ... semalm jugak kita orang dah macam zombiii .. hahaha .. tapi gambar tak banyak sebab banyak kat firhan .. semalam jugak putra demam .. kesian kat dye .. tak pea lahhh .. biar jea lah dye .. (jahat) yang penting semalam ak heppy glew arhh .. tapi satu jea ak tak happy putra demam lah pulak  .. hassshh dye lagi .. dah dah .. nak tengok tak gambar gambar time befday syiera .. tapi gambar aku x dea .. sebab aku lari lari ... jap ekkk ..
          
                 jeng jeng jeng .. ppoooommm .. nie dye .. 



haa'nie dye swett couple kita dah datang ..dye orang nie sampai sampai jea terus berkepit .. nyampah aku .. hahaha ,, btw dyeorang nie mmang sweet couple lahh .. nie ak yang snap .. hahah .. jahat

.eeerrr'saya dah kenyang makan nasi goreng nan ayam KFC ... tak tau sape snap .. hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan